Friday, 3 August 2007

Daniel K's Student Led Conference Evaluation


7월 3일 화요일 나는 student led confrence를 했다.
어머니 아버지 께서 오셔서 내가 일년동안 한걸 보여주었다.
너무 하기 가 싫었지만 말하고 나니
그리고 내가 Feed back을 두고 왔다.
내가 다른 사람 한테 보여주고 하는것이 난 정말 싫었다.
엄마는 형을 태워주고 아빠도 같이와서 늦어 clare 선생님 이 "나한테 해볼레?' 라고 하셨지만 그때 엄마가 오셨다.
또 내가 4:05 에 시작했는데 다른애들보다 빨리 끝났다.
정말 힘들 었다.

Third july tuesday i do student led confrence.
My parents came and seen what i do in this year.
I realy didn't want do that but i finish i'm very happy.
And i drop my Feed back.
And l don't like who saw mine but my mum is took my brother and my dad so my mum is late.
Soclare say "can you do it to me?"but my mum is came.
And i start it at 4:05 but i finish first my friend.
It was very tired

No comments:

Video Reflections